Three more pages

Hello! Today I'm back to show you some more Art Journal pages, or spreads as they really are. As you probably noticed I mostly use "normal" colors like blue, green, pink and purple, these colors are easy to use and blend really good as some later pages will show.
Hope you like them!
 
***
Hej! Idag är jag tillbaka för att visa er några fler Art Journal sidor, eller uppslag som de egentligen är. Som ni troligtvis märkt använder jag för det mesta "normala" färger som blått, grönt, rosa och lila, dessa färger är enkla att använda och blandas jättebra som senare sidor kommer visa.
Hoppas ni gillar dem!
 
 
This page I made 2016-02-03 using paper scraps, a stencil, texture paste, pink spray paint and decorations
 
***
Denna sida gjorde jag 2016-02-03 av pappers bitar, en stencil, texture paste, rosa spray färg och dekorationer

 
Here I used gesso which I "boiled" with heat, gelatos, black spray paint, mica powder, stamps and words, I made it 2016-02-06
 
***
Här använde jag gesso som jag "kokade" med värme, gelatos, svart spray färg, mica pulver, stämplar och ord, jag gjorde den 2016-02-06
 
 
And this one I made using paper scraps, blue spray paint, stamps and some words, it was made sometime in March, when I don't really know because it was made during a long time and I never dated it.
That's all from me today, thanks for stopping by!
 
***
Och den här gjorde jag med pappersbitar, blå spray paint, stämplar och några ord, den gjordes någon gång i mars, när vet jag inte eftersom den gjordes under en lång tid och jag daterade den aldrig.
Detta var allt från mig idag, tack för titten!







Kommentarer

Populära inlägg