Lost and Found

Hello again! Today I will show you my absolute favorite page in my small Dylusion Art Journal. I made it using a stencil, texture paste, some spray inks, scraps of paper and stamps. I love it because it feels like a very well coherent page and the colors are nicely blended. Hope you like it too!
 
***
Hej igen! Idag ska jag visa er min absoluta favorit sida i min lilla Dylusion Art Journal Jag gjord den med en stencil texture paste, några spray färger, bitar av papper och stämplar. Jag älskar den för att den känns som en väldigt väl sammanhängande sida och att färgerna är fint sammanblandade. Hoppas ni gillar den också
 
 
Some close-ups
 
***
Några närbilder

 
***

 
That was all from me today, thanks for stopping by!
 
***
Det var allt från mig idag, tack för titten

Kommentarer

Populära inlägg