More Art Journaling

Hi again! I'm back with some more Art Journal spreads for you to look at. These are all made in my small Dylusion journal and with various mediums and techniques. Hope you like them!
 
 ***
Hej igen! Jag är tillbaka med några fler Art Journal uppslag för er att titta på. Dessa är alla skapade i min lilla Dylusion journal och med olika medier och tekniker. Hoppas ni gillar dem!
 
 
 
This one I made 2016-01-29 using spray paint, crackle paint, a stencil and some words
 
 ***
Den här gjorde jag 2016-01-29 av spray färg, krackeleringsfärg, en stencil och några ord

 
Here I used different paper scraps, washi tape, water color and stamps, I made it 2016-01-31
 
***
Här använde jag olika pappersbitar, washi tejp, vattenfärger och stämplar, jag gjorde den 2016-01-31
 

 
This one I made 2016-01-30 but I made some changes to it later on, so I have placed it after the last page in my order of making the pages. I used a stencil, texture paste, spray paint, stamps and Gelatos.
 
***
Den här gjorde jag 2016-01-30 men jag gjorde några förändringar på den senare, så jag har placerat den efter den förra sidan i min ordning av skapande av sidorna. Jag använde en stencil, texture paste, spray färg, stämplar och Gelatos
 

 
And here I used a stencil, texture paste, spray paint, Distress Ink pad, stamps and words, this was made 2016-02-02.
Thanks for stopping by!
 
***
Och här använde jag en stencil texture paste, spray färg, Distress Ink pad, stämplar och ord, den gjordes 2016-02-02.
Tack för titten!

Kommentarer

Populära inlägg