It's been a while

And so it has, eight months or so. During this time I've finished my second year at the University and been creating with, not so much scrapbooking, but more mixed media. After Christmas I bought an Art Journal which I've been playing with for a while and recently recived my third one. The journals I manly use are from Dylusion, and I both have the squere one and the smal one. The third is just a regular spiral spine sketch book. I don't have a distinct style, it's more like anything goes, but during the last weeks I've started making pages in a style that I really like. But more about that later. First I will show you some pictures from my small Dylusion journal which is the first one I bought. Hope you like them!

***
Och så är det, åtta månader eller så. Under denna tid har jag avslutat mitt andra år på universitetet och skapat, inte så mycket scrapbooking, utan mer mixed media. Efter jul köpte jag en Art Journal vilken jag har lekt med ett tag och nyligen fick jag min tredje. Jag använder i huvudsak journaler från Dylusion, och jag har både den fyrkantiga och den i mindre storlek. Den tredje är bara en vanlig skiss bok. Jag har ingen tydlig stil, utan det är mer att allt fungerar, men under de senaste veckorna har jag skapat sidor i en stil som jag verkligen gillar. Men mer om det senare. Först ska jag visa er några bilder från min mindre Dylusion journal vilken är den första jag köpte. Hoppas ni gillar dem!
 

 
This is the cover of my small journal. During the first time of owning an Art Journal I almost made one page per day (crazy right). I wanted to make so many things and I have never had so much space to create on, it have just been my card space, so the space were overwhelming and so much fun.

***
Detta är omslaget på min lilla journal. Under den första tiden gjorde jag nästan en sida per dag (galet va). Jag ville gör så många saker och jag hade aldrig haft så mycket utrymme att skapa på, det har bara varit mitt kort utrymme, så detta utrymme var överväldigande och så roligt.

 
This spread was the first one I made (2016-01-25), I used texture paste, a stencil, and some watercolors
 
***
Detta är det första uppslaget jag gjorde (2016-01-25), jag använde texture paste, en stencil, och lite vattenfärger

 
Here I used blue spray paint, washi tape and stamps, this was made 2016-01-27
 
***
Här använde jag blå spray färg, washi tejp och stämplar, denna gjordes 2016-01-27

 
And this one I made 2016-01-28 using scraps of paper, spray paint, crackle paint, a stencil and some wordings. That was all from me today, thanks for stopping by!
 
***
Och den här gjorde jag 2016-01-28 av pappersbitar, spray färg, krackelerings färg, en stencil, och några ord. Det var allt från mig idag, tack för titten!
 

Kommentarer

Populära inlägg