Blue mixed media card

Hello! 
Here's another card in mixed media style, this time I've used more different media types than before. To begin with, I added some different papers to a piece of white paper, and then I added gesso and texture paste to create some texture to the card. When it had dried I painted with some Faber Castell Gelatos on the texture, and created some splash in blue. Then I added some more texture with a stencil and some texture paste and paint. And at the end I added the decorations. Hope you like it!


***


***

Hej! 
Här är ett annat kort i mixed media stil, den här gången använde jag lite fler olika media typer än innan. Till att börja med, så fäste jag lite olika papper på en bit vitt papper, sedan lade jag till gesso och texture paste för att skapa lite textur till kortet. När det hade torkat målade jag med några Faber Castell Gelatos på texturen, och skapade lite blå stänk. Sedan lade jag till mer textur med en stencil och lite texture paste och färg. Till slut fäste jag fast alla dekorationerna. Hoppas ni gillar det!

Kommentarer

Populära inlägg