Double slider card

Some weeks ago I found a tutorial on a double slider card, and thought that it would be really easy to do one. And it was, belive me. Once you really decide that you can make it you can do it. I had to redo them a couple of times, but it was really fun, I will be happy to do it again. Here are the two cards that I finally made


Papers:
Bazzil: White
Maja Design: Vintage Summer basics 
1925, 1899


...


And a blue one:


Papers:
Bazzil: White
Maja design: Vintage Spring basics 
7th of March, 6th of March


...


Have a nice day!

...

För några veckor sedan hittade jag en vägledning på ett "Double slider card", och jag trodde det skulle bli jättelätt att göra ett. Och tro mig, det var det. När man väl bestämmer sig för att man kan göra det så går det. Jag var tvungen att göra om dem ett par gånger, men det var väldigt roligt och jag vill gärna göra om det. Här är de två korten som jag tillslut gjorde

...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Populära inlägg