On a mission

Hello!
For little over a week ago I recived a task of making cards out of some papers that I personally thinks is difficult creating with, A4 papers. But the first card I've created I'm really proud of. It's a yellow and blue, green card, with some lace, flower and text decorations. It's the piece of paper to the left that the challange was about, and I recived more of that paper in different colors that I will try to use at some cards in the future.
Hope you like it!
 
 
 
***

 
***
 
Hej!
För lite mer än en vecka sedan fick jag en uppgift att göra kort av några papper som jag personligen tycker är svåra att skapa med, A4 papper. Men det första korten som jag skapat är jag verkligen stolt över. Det är ett gult och blå, grönt kort, med lite spets, blommor och text dekorationer. Det är pappersbiten som är till vänster som utmaningen handlar om, och jag har fått fler av det pappret i andra färger som jag kommer försöka använda på några kort i framtiden. Hoppas ni gillar det!

Kommentarer

Populära inlägg