It's been a while...

It's now a little more than one year and nine months since my last post at the blog, and it has happened a lot of things too. One thing is that I've started on a education at Lund's University, were I will study for two more years before I get my bachelor's degree in digital Culture.
I've also made some cards during the past year that I want to show you. They are not many and the most of them was finished during the past two months. Another thing is that I can't remember which papers, stamps or decorations I've used, because it's been a while since I started working with them, but most of them have papers from Maja Design, stamps from Magnolia or Vintage pictures.
 
Hope you like them!
 
 

 

 

 

 

 





 

 

 

 

 

 

 
...
 
Det är nu lite mer än ett år och nio månader sen mitt senaste inlägg på bloggen, och det har hänt en hel del saker. En sak är att jag har börjat på en utbildning på Lunds Universitet, där jag kommer studera i två år innan jag får min kandidatexamen i Digitala Kulturer.
Jag har också gjort några kort under det senaste året som jag vill visa er. De är inte många och de flesta av dem blev färdiga under de senaste två månaderna. En annan sak är att jag inte kommer ihåg vilka papper, stämplar eller dekorationer jag använt, eftersom det har varit ett tag sedan jag började arbeta med dem, men de flesta av dem har papper från Maja Design, stämplar från Magnolia eller Vintage bilder.
 
Hoppas ni gillar dem!
 

Kommentarer

Populära inlägg