Gnomes (tomtar)

At the beginning of this year I started making gnomes in fimo clay, first it was the classic in which only the nose protrudes under the hat, but then I also made feet as I placed so that it looks as if the gnome sits under his hat. As far as I know I'm the first to have done this, at least in this way, and here in Sweden on the markets I've been to, nobody have done their gnomes like this. Here are pictures of the first ones I made




Have a nice day!

...

I början av detta året började jag göra tomtar i fimo lera, först var det de klassiska där bara näsan sticker fram under mössan, men sen gjorde jag också fötter som jag  fäste så att det ser ut som om tomten sitter under mössan. Vad jag vet så är jag den första som har gjort detta, i alla fall på detta sätt, och här i Sverige på de marknader jag varit på är det ingen som har gjort sina tomtar så. Här är bilder på de första jag gjorde

...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Populära inlägg